Landenberg

Flera av mina vänner har undrat vart Landenberg ligger någonstans och jag tänkte nu hjälpa er ur denna ovishet.

Landenberg är alltså placerat på den Östra sidan av Amerika. Reser du två timmar (bil) åt ena hållet hamnar du i New York, åker du i stället två timmar åt andra hållet hamnar du i Washington. Jag låter kartan få tala om åt villket håll det ena och det andra ligger, blir för mycket vädersträck att hålla reda på. 10 - 20 minuer från Landenberg ligger även två städer, Newark och Willmington. Till Philadelphia har vi en väg på sisådär 45 minuter.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hej Hanna, såg att du är i USA som au pair, Jag ska för hoppningsvis dit snart också, en timme med pendel från New york ligger min dröm familj. Skulle ju vara kul om ja kom dit om vi kunde lära känna varandra lite bättre ? :)

2011-10-14 @ 23:06:37
Postat av: Ina

Hej! Nu har jag också hittat hit :P Du bor ju sjukt nära York där vi bodde! :) Hoppas att du trivs!!

2011-11-09 @ 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0