Innan jag somnar

Ska somna tidigt idag. Hur det går blir intressant att se. Har haft svårt att somna på sista tiden och även om jag inte blir trött så känns det där med fyra timmars sömn inte speciellt hållbart. Förstår inte hur jag kan känna mig helt opåverkad av detta. Fyra timmar är ju ingenting! Ska åtminstonde försöka sova mer nu när jag inte är 100 % frisk. Som så många andra gånger hoppas jag givetvis att ni lägger denna information på minnet. Det är synd att låta viktiga saker tyna bort ut i glömska.

Med detta sagt övergår jag till en snabbversion av dagen, den 6 December. 

På morgonkvisten kom Lesslie till mig på lite frukost och mys. Det blev en trevlig morgonstund med amerikanska pannkakor, bacon och massa prat. Framåt lunch åkte jag och johanna till Starbucks för lite kaffe. Kvällen bestod av workout avrundat med bubbelbad tillsammans med mina kära grannar Johanna och Petra.


Typiskt amerikanare att ha en "no diving" skyllt till bubbelpoolen. I falll man nu skulle skulle vilja dyka ner i den 1 meter djupa hottuben, så blir man påmind av skyllten precis innan. Sicken tuuuur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0