FLIPP eller FLOPP - Det är frågan.

JOHODÅ! Visst blev min och Johannas julmiddag en succé! Till och med vår egentillagade julskinka blev, om jag får säga det själv, fantastisk!


KLART!

Donnie gjorde en sallad och tyckte vi skulle ha bild på alla "Kockarna" tillsammans.

Pepparkakor, RockeyRoad och brändamandlar. Farligt gott.

♥♥♥

Haha gillar bilden. Kände att jag behövde ett bevis på att de faktiskt åt maten. Det gjorde dom! En väldigt rolig kväll blev det med ideér som krettsade kring att sätta farfar-tomte på en hamboard.. (haha fråga mig inte).

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vadå sätta farfar-tomte på en hamboard? :) :) :) :)

2012-01-03 @ 23:51:33
URL: http://ettui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0