Pepparkaksbygge

Här om dagen byggde jag och barnen ihop ett pepparkakshus. Det var trevligt. Fast kanske inte när själva huset skulle upp med hjälp av smällt socker. Tusan vad frustrerad jag vart, brände tummen gjorde jag också. Lillpojken sa till och med åt mig att sluta "whine(a)" haha. Kände genast hur rollerna blev ombytta, så jag klistrade snabbt på att leende. Med julmusik klingandes i bakgrunden blev dekorera-med-godis delen ett härligt avslut på dagen.




Nöjda vart vi med reslutatet. Såg sen att barnen tryckt på ännu mer godis i efterhand.
Precis som det ska va!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Guud så gulligt! Var barnen nöjda med sin skapelse? Första pepparkakshus bygget för dem? Stackars din lilla tumme. P & K

2011-12-04 @ 11:09:26
Postat av: Lilian

Mysigt det ser ut och vad fint det blev! :)

2011-12-04 @ 15:20:36
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Har precis börjat följa din blogg, gillar den jättemycket! :D

Jag tänkte också åka som au pair om kanske typ 2 år så jag har några frågor. :)

Hur gammal är du? Är det lätt att få kompisar? Hur är det att vara underårig? Pluggar då någonting? Om ja, vad? Vad menar du med att man måste plugga 6 creds? Vad är det för något?

Tack för svar, Marie :)

2011-12-05 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0