Ska det va, ska det va

Här har vi ett hus som ligger ca fem minuter från mitt.



Väl dekorerat skulle man väll kunna säga.

Några frågor poppade upp i huvudet på mig, av ren nyfikenhet.

Hur ser elräkningen ut?
Vart bevaras dessa skapelser de 11 andra månaderna av året?
Hur många timmar/dagar/veckor tar det att sätta upp allt?
Vad tycker grannarna om att bo intill en ljuscirkus?
VILKA GÖR SÅ?!

Detta gör mig kolosalt nyfiken.

Även om jag själv inte skulle dekorera exakt som detta hus måste jag säga att det var väldigt coolt att se. Oavsett om du tittar på det i 5 minuter eller en i timme hittar du alltid nya saker.

Kommentarer
Postat av: tilda

Fyfaan vad coolt! Haha, ser ut som en sagovärld! :D

2011-12-27 @ 23:49:05
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: tilda

HAHHAHAA, tänkte kommentera och skriva; FAAAN VAD COOLT! Sen såg jag att jag redan skrivit det. Hehhe..

2011-12-29 @ 17:13:03
URL: http://tildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0