St. nicholas day

Innan jag gick hem till Johanna igårkväll låg min hostmom på knä utanför barnens dörr. Tittade lite frågande på henne, eller "lite frågande" jag såg nog totalt bortkommen ut. Men hon var snabb med förklaringen, det var St. nicholas day imorgon(idag). St. nicholas var ett helgon...och här tar min kunskap slut. Barnen vaknar i alla fall upp på St. nicholas days morgon och finner choklad i deras skor.


På morgonen när jag vaknade fann även jag choklad utanför min dörr. Blev jätte glad, det var så gulligt!

Kommentarer
Postat av: tilda

Haha, åhh vad mysigt! Lite avundsjuk på dig.. Med lite i parentes.. Hehe.

2011-12-06 @ 22:28:07
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gullig hon är din lilla hostmom! Hon har förstått att vägen till ditt hjärta går via sockret! Puss

2011-12-07 @ 13:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0