The christmasday

Juldagen, alltså den amerikanska julaftonen spenderades med värdfamiljen. Morgonen började med att titta i julstrumpan och kort där efter öppna alla paket som låg under granen. När allt var öppnat och alla paketpapper bildade en helteckningsmatta över vardagsrumsgolvet var det dags att åkta till kyrkan. Ska ja jag vara helt ärlig har jag ingen aning om vad som sades där, mina tankar liksom flöt iväg. Men det var säkert jätte givande för alla de andra :). Efter kyrkvistelsen bar vi av till värdpappans föräldrar, där väntade lite mat och lite paket under granen.
När paketen var öppnade och spänningen gick över till ifall man välja lökdippen eller paprikadippen åkte vi hem till värdpappas syster, Terri, för ännu mer paket..och mat.


Tomten måste ha varit väldigt nöjd med mig detta år, allt detta och ett fint bidrag till en Iphone från mor och far min. Så snart mina älskade vänner kan ni nå mig var, när och hur ni vill! (och jag er) Bra va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0