Sankta Lucia

Vaknade upp hos Johanna och vi gjorde oss i ordning innan det bar av till svenska kyrkan i Willmington.

På schemat: Luciatåg.



Sofia, Lilian, Sara och jag.

Johanna Awesome och Hanna CK.


Jag hade inte övat lika mycket som jag borde ha gjort och måste medge att jag kände mig lite småstressad. Tror de andra tjejerna också slarvat lite. TACK OCH LOV fick vi texterna på ljusplattorna. De texter som inte fanns skrev vi istället upp på armen eller rev ut ur sånghäftet. Kändes precis som innan ett prov i skolan (Hih tur att jag redan fått mina betyg).


Fler tärnor var vi, men dessa var de som fastnade på bild.

Har inga bilder från själva luciatåget. Hade sett konstigt ut om jag plötsligt trollat fram en kamera ur ärmen under själva framträdandet. Men ska nog lura till mig några på annat håll :)

Kommentarer
Postat av: Konstiga Lilian

TRYGGAREEEE KAAAN INGEEEN VAAAAARA! ;) /L

2011-12-12 @ 14:49:23
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh så fin du är :)

2011-12-12 @ 16:25:57
Postat av: sanna

åh vad fina ni var! och var roligt när du kommit igång med bloggandet nu! :D love it! :D läser och tittar alltid lika noggrant! :D

2011-12-12 @ 19:58:43
URL: http://enrosagrispaettmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0