"komma ikapp" - NYC

Härmed inleds operation "komma ikapp".

Som jag nämnde här innan for jag och Petronella till New York en sväng förra lördagen.


Jag sov hela resan genom och visst passade det fint att inleda New York med lite frukost i magen. Fruktsallad med grekisk yoghurt och valnötter valde jag.Tillsammans med färskpressad apelsinjuice. Massa gott!


Macy's slog givetvis på stort när det gällde juldekoration.

De hade till och med ett julland med alla tänkbara juligheter. Jag njöt minst lika mycket som de små.



Vi besökte New Yorks kanske bästa affär! Där fanns Marabou, Oboy, vaniljsocker och det bästa av allt, svenskt löstviktsgodis!! Ganska många dollar fattigare gick jag ut därifrån, nöjd och belåten.


Time Square, en självklarhet!


En annan självklarhet var att se trädet. Vilket vi naturligtvis gjorde.

Frammåt kvällen föll vi ihop inne på Starbucks i väntan på bussen. Båda var totalt utslagna.
En underbar New York-dag hade vi! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sköönt att tuppen är död!!!! :)

2011-12-28 @ 09:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0