Den 26 December

Busade lite i föregånde inlägg, förstod ni inte något utav det så är allt helt i sin ordning. Övergick lite åt det interna.
Veckan som gått har varit intensiv med en massa roligheter. Ska försöka få med det mesta i kommande uppdateringar. Vill ju inte att ni ska sitta ovatandes och undra vad lilla jag gjorde under julveckan hih.

Igår tillbringades dagen hemma med barnen. Har en känsla av att de försökte slå rekord i hur många julklappar (leksaker) som kan lekas på en och samma gång. Jag kan med egna ögon intyga att de ligger på förstaplats. Good work. Skulle vi även omvandlat städningen till tävling hade de båda utan tvivel blivit diskvaliserade.

Johanna kom över en sväng över dan. Ni som följt mig länge vet att en av Johannorna lämnade oss och for iväg till Californien. Denna Johanna kom tillbaka till Landenberg över helgen för att fira Julen med oss. Och det var även denna Johanna kom Knackade på dörren min. Vi var lite extra hantverkiga och listade (med hjälp av youtube) ut hur man fixar toaletten. Resultatet blev välfungerande!

På kvällen träffades vi ett gäng tjejer i Willmington för lite kaffe och spel.


Lisa och jag med kaffe. En bit av bordet med vikingamonopol..

Lilian var i djup koncentration, ändå tyckte spelet inte vilja vara fullt så sammarbetsvilligt. Inte tror jag hon kände någon störe suport då hon drog upp ett kort där det stod "Din mamma var en hamster".. fast på engelska då.

Själv så strömmade pengarna in. Mycket tackvare Lilian.

The Forest of Ecky-ecky-ecky-ecky-pikang-zoap-bolng-goodem-zoo-owli-zhiv.

Normanstorg, vad är det?

Kommentarer
Postat av: Dottern till hamstern

HAHAHAHAH! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga så jag skrattar nog mest bara lite tror jag! HAHAH! TAck för en go match! ;D /L

2011-12-28 @ 07:03:43
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0