GRATTIS!

Idag fyller min älskade mor år. Jag stannade uppe extra sent så jag över skype kunde vara med och sjunga för henne på morgonen. Tidsskillnad, om det är någon där ute som känner sig förvirrad.
Frukost på sängen fick hon och presenter öppnades också. Två trisslotter skrapades, ingen vinst. Jag undrade om någon sparat kvittot, så hon kunde lämna tillbaka dem hon inte var nöjd med, men det verkade inte som det.
Nåväl.

Jag hoppas att du får världens mysigaste dag min lilla mamma. Älskar dig till månen och tillbaka, tusen gånger om!

Önskar inget hellre än att få ge dig en stor födelsedagskram, men den får vänta. I tre korta månader!



♥♥♥

Det här kortet har jag på mitt nattduksbord. Somnar till dig varje natt och vaknar till dig varje morgon!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade lilla unge!!! Du är världens underbaraste!! Älskar dig:)

2011-12-29 @ 08:00:51
Postat av: tilda

Åhhh vad mysigt! Grattis till Tina! :D <3

2011-12-29 @ 17:10:01
URL: http://tildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0