Nyårs dilemmat

HEJ!


Här får ni en fin bild som kan hängas på väggen.

Ikväll kliver tar jag och Awesome bussen till New York. Där tänker vi stanna till söndagen och stå på Time Square under tolvslaget och se alla fyverkerier som skjuts upp och alla artister som uppträder. Givetvis ska vi stå närmast scenen, detta medföljer dock en ynka litet dilemma. Hur I ALL VÄRLDN ska vi hålla oss från att kissa på 15 timmar?? Vi har spånat och brainstormat. Googlat och youtubat. Hur gör man? Använder pampers? Går till läkaren och ber om en kateter? Eller bara helt naturligt, låter det komma? Förslagen är många, men inga känns riktigt självklara. Taktiken som vi slutligen valde väljer jag att kalla för "uttorkningen". Den går ut på att undvika att få i sig vätska under de närmaste 24 timmarna. Sedan håller vi tummarna och hoppas på att ingenting kommer ut. Jag känner dock att "uttorkningen" har några vaga punkter och att en plan B borde utarbetas. Förslag tas emot!

Kommentarer
Postat av: tilda

Hahahhahaha, ni kommer döö!

Min kusin är också där, hälsa gärna från mig! (Ni kommer nog träffas bland alla 5 miljoner människor)

2011-12-31 @ 13:11:46
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: tilda

Såg precis att det bara är en halv miljon människor där, då är det ju lugnt!

2011-12-31 @ 13:12:55
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej tjejen! :)



Kunde inte låta bli att smyga in med en liten kommentar! Såg att du är au pair i PA. Jag åker som au pair den 6e februari och kommer bo på East Falls i Philadelphia. Vet inte om det säger dig något och om det ens är i närheten av dig ! Hade varit kul annars! :)



/Caroline

2012-01-02 @ 16:44:40
URL: http://mirime.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja men absolut! :) Kul! Du har möjligtvis inte facebook? Lättare att uppdatera sig där :)



/Caroline

2012-01-02 @ 23:26:20
URL: http://mirime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0