Uppgraderad

Jamen tjeeena alla goa och glada. Nu är jag tillbaka. Jajamensan, ni ser rätt. Här är jag. Bättre och smidigare. Smartare och roligare. Snyggare och fräshare. Ja, en ny Hanna har vi här på andra sidan. Mycket har hänt sedan jag sist lämnade er ute i det tomma och omedvetande. Jag ber om ursäkt för det. En Thanksgiving passerade i amerikansk anda, jag besökte IKEA för att fylla mig själv med svenska dofter. Fika, filmkvällar och jobb har rullat på i sin vanliga ordning. Jag mår bra, har det bra, trivs i familjen, gillar mina vänner, lirar med de Förenta Staterna. Samanfattningsvis, allt är STRÅLANDE! Hoppas på att ni har det lika bra som mig! OVER AND OUT.

Hanna 2.0.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Låter bra det :)

2011-12-04 @ 15:20:06
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0