DEJT!

Inte bara en dejt, utan två! 

Sitter hos Johanna nu och fixar mig. Kl 12.00 har jag nämligen en dejt med en person som jag träffade i hot tuben.


Börjar känna mig lite nervös nu..


Kan berätta hur vi träffades.

Jag och Johanna satt och snackade i Hot tuben på HAC när en äldre man presenterade sig för oss. En kort stund där efter kom även hans fru. Vi började snacka om Au Paireriet och om USA. De var störtsköna. Allt slutade med att alla som satt i poolen (7 st)  snackade om resor och upplevelser i här USA. 

Jag och Johanna har alltså en dejt nu med en 60 årig dam. Mycket trevligt ska det bli. Ikväll ska vi också iväg och öka bekanskapskretsen.


Kommentarer
Postat av: tilda

ÅHHH!!! Trodde ju att du hade en riktig dejt! :(

2011-11-09 @ 19:18:53
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pff... Som om HON skulle få en dejt då eller? ;D

2011-11-10 @ 02:00:38
Postat av: CK uppfinnaren

Ey, CK! Hur mår du? xD



AAAASSSGAAAARVV

2011-11-10 @ 02:01:35
Postat av: mamma

Hur gick dejten? Är gamla damer i 60 års åldern något du kommer att satsa på?

2011-11-10 @ 18:51:53
Postat av: Lorpiiis

Haha åhh typiskt dig att kirra ett haff på 60 bast. Varför känns det som om det har hänt förut?... Ehmm host Riga resan..!

2011-11-24 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0