Klurigt

Mitt och Johannas schema är inte allt för pressat under dagtid, detta medför att vi har tid till mycket annat. Både nödiga och nördiga ting.

Min personliga åsikt om denna kreaktion: Breathtaking

FRÅN JOHANNAS BLOGG: (pågrund av bilder/filmer som jag ej stödjer väljer jag att inte länka)

Hanna skulle måla en groda till den fina midsommarstången då hon slänger ur sig frågan;
- Hur ser grodor ut? Har de öron?
Tystnad råder...
Små grodorna, små grodorna är lustiga att se. Ej öron, ej öron, ej svansar... Nej, det hade dom inte!

Och ungefär så brukar en konversation med mig själv se ut..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa, vad säger man.....klurigt:)

2011-11-03 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0