She's alvie

Näää... Nu är det segt här på bloggningsfronten. Men jag har faktiskt en anledning. En bra. Lysnna här:.. Anledningen är att min svenska dator har gått och begravt sig, kvar lämnas jag nu med en amerikansk dator. Som visseligen är väldigt bra, men som saknar åäö. Att ersätta alfabetets sista bokstäver med a och o är inte kul att läsa, vill man ha rebus sätter man ju sig istället med ett suduko eller en korsordstidning. Att skriva på engelska är också uteslutet. Med tanke på att jag redan är dålig på den svenska stavningsfronten kan ni ju tänka er hur det går med ett annat språk. Kvar lämnas jag nu med det sistnämda alternativet, att låta fingrarna dansa över tangenterna i någon form av en Kung Fu dans för att få till ÅÄÖ.

So that's what I'm doing right now. Dancing. With the fingers.. ÖÖÖ .. ÖÄÄÄ ÅÅ.
Right.

Jag ska ordna upp det hela på något vis, detta är inte så hållbart.

SYNES VÄNNER!










Kommentarer
Postat av: sanna

men shit så tråkigt! gud jag skulle bli jätteirriterad och vara sur och butter :o

2011-11-20 @ 17:12:39
URL: http://enrosagrispaettmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0