IGÅR & IDAG

Följ med på en magisk resa i min vardag...

Nej. Jag är inte så fantasifull nu. Men jag skriver ändå. Bara för att. :)


Dejten med tanten var väldigt trevlig. Hon tog oss till en sushi/kina bufé som var enorm. Har nog aldrig sett så många olika rätter att välja mellan. Snacka om beslutsångest. Fanns säkert 50 olika sushibitssorter och att notan gick på 40 riksdaler var heller inte helt fel. Även fast tanten var gullig att bjuda oss.

Efter lunch guidade hon oss runt i olika rikemansområden...Nu talar vi rikemansområden utifrån amerikanskt perspektiv, bland annat bor USAs vise pressident i ett av dem.

På kvällen ar det tänkt att vi skulle träffa en annan nyfunnen vän. Men vi skjöt upp det hela och spleade stress på Donken.

IDAG. Torsdag.
Åkte och tränade på morgonen tillsammans med Johanna och Petra. Sedan avnjöt jag och Johanna nybakta scones med te och ett gäng TV-serieavsnitt. Barnen kom hem runt fyratiden och kl 7 åkte jag iväg på en Au Pair träff.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Schyst restaurang! P & K

2011-11-11 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0