Bilder från Lördagen

En pumpa, en häxa, en Lady Gaga.
Folk som körde om oss, vred på sig en extra gång för att kolla om de verkligen sett rätt.
Och så har vi mig, som en mentalsjuk patient.
Höflaket.
Av någon anledning föll jag och Lilian som offer för alla de utklädda under turen. De kastade sig på oss en efter en, slet i oss och skrek. En hoppade ut ur skogen med en motorsåg som han drog över oss båda (I efterhand förstod jag att den var fejkad).


När turen var slut frågade Lilian killen bakom oss om han inte var rädd. 
Han svarade: No, but it was great to sit next to you guys haha!!

Kommentarer
Postat av: tilda

BRAAAA, äntligen! ;D Hihihi, tur för dig att du blogga lite =) Hehe, tur för mig också (a)

Och snygg du var! Snyggaste jag sett på länge :) <3

2011-10-03 @ 22:56:23
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: Eva

Du är underbar!

2011-10-04 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0