BREVVÄNNER SÖKES

Jag fick brev idag!!! Inte vilket brev som helst heller, utan det bästa jag fått NÅGONSIN. Och då kan jag tala om att jag har fått många brev genom min livstid. Var nämligen en populär brevvän under min tid som 9 årig (Får vara glad för det man får liksom). Hur som helst, jag växlade mellan tårar och gapskratt när jag läste brevet som kom på posten idag.
Och den som gapar efter mycket... JAG VILL HA FLER!! MÅNGA FLER! Av alla er där hemma! Ni förstår inte hur glad jag blir! Det känns som om hela världen fylls av blommor och färger! ...
// Hanna sex år
TACK! Love u very mycket!

Kommentarer
Postat av: tilda

Haha! Puss på dig! <3

2011-10-05 @ 11:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0