Cozy Friday

Har haft så fullt upp att jag inte hunnit skriva här, den lediga tiden (hemma) har gått åt till Skypning istället. Men ska försöka ta mig igenom dagarna lite snabbt och smidigt här.

I fredags hade vi en otroligt skön kväll. I USA struntar många i vad de har på sig, så vi tänkte why not och drog på oss våra pyjamasar (som vi köpt någon timme innan). Trots att vi såg som 9 åringar på barnkalas verkade de flesta inte ens reagera. Och oj så skönt det var, ska nog aldrig mer gå på bio i jeans.

Utanför Applebee's. Sist jag åt på applebees var jag mentasjuk, och denna gången satt jag i pyjamas. 

Med lite mat i magen åkte vi till biografen.

Här är filmen vi såg! Den var bra, hade förväntat  mig lite mer, men visst var den söt ändå.

Apropå söt.

Cupcake & Princess frog med popcorn.

Nu ska jag iväg till Longwood Garden, lördagen och söndagen tar jag helt enkelt lite senare.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Det var en riktigt trevlig fredag och en minst lika trevlig lördag :D Ha kul på Longwood gardens! Du kommer att älska det! Kram från Lilian

2011-10-17 @ 20:34:41
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej! Jag har kollat in din blogg ett tag o tänkte ställa en fråga. Vad fick dig att bli au Pair? Vad gör man om dagarna, är det inte svårt att veta vad man ska göra med barnen varje dag? Följer du med familjen om de gör några "utflykter"? hehe, blev mer än en fråga. Hoppas du vill svara!

Kram

2011-10-17 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0