Frisk höstvind

Jag vet inte vilken slags kris jag plötsligt drabbads av, men av någon anledning har jag börjat uppskatta detta med natur och frisk luft. Kanske beror det på att jag känner mig gammal nu när jag har hand om barn hela dagarna, eller så är det ett sätt att få in lite av Sverige i mina sinnen . Förut visste jag inget värre än att vara ute och vandra, nu tycker jag det är hur härligt som helst.

Tillfällighet eller inte, jag och Johanna har i alla fall börjat med frilufts-söndagar. Förra söndagen cyklade vi 4 mil fram och tillbaka  från Newark. Denna söndagen åkte vi till ett naturreservat vid namn White Cley Greek. Där gick vi runt bland alla höstfärger och diskuterade framtidsplaner. Det var riktigt mysigt och det kändes som om vi lika gärna kunde gå runt i höstiga lilla Svearike.



Mitt bland alla orangea höst träd fanns en dunge av (rätta mig om jag har fel) bambuträd?


Avslutade med en välbehövd pickninck intill en mysig sjö.


Kommentarer
Postat av: tilda

Men åhh vad mysigt! Avundsjuk..:(

2011-10-31 @ 16:54:53
URL: http://tildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0