Svensson coffe

Igår var jag på Starbucks tillsammans med Johanna & Johanna. Det var både underhållande och lärorikt. Vi diskuterade bland annat olika alternativ till att utrota fattigdom och hur vi på bästa möjliga sätt ska kunna förhindra den ökade växthusefekten.

Nja.. Kanske inte riktigt, men vi var snäppet där intill.

Från en viktig sak till en annan.

Jag har ansträngt mig djupt för att hitta mitt egna favorit kaffe här på Starbucks. Ville hitta det där unika Hanna kaffet. Ni vet nästan så att de överväger att döpa om kaffet efter mig. Hanna’s super special deluxe. Jag har testat pumpa kaffe och karamell kaffe, jag har testat iskaffedrinkar och jag har druckit mocca kaffe. Till och med salted caramel provades. Igår bestämde jag mig i alla fall för att testa en vanlig, hederlig, tråkig svensson kaffe med en skvätt mjölk i. Och tänka sig, det var nog det bästa jag druckit här i USA.

Det är så tråkigt att jag vill spy...

SÅ HIMLA TRÅKIGT.


Kommentarer
Postat av: Sofie K

Jag gillar också vanligt kaffe :)

2011-10-07 @ 15:00:30
Postat av: Eva

Underbara Hanna!!!! Du får mig att skratta varje gång jag läser:) Saknar dig.

2011-10-08 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0