John blund i farten

Klockan är för mycket för att jag ska vara normalfungerande. I vanliga fall finns det inget "klockan är för mycket" i min värld. Det är nämligen efter 22 som jag blir som mest aktiv. Jag hoppas förresten ni sitter med penna och anteckninsblock för att noterar allt detta.

I raderna ovanför har vi min ursäkt till detta inlägg. För jag har ingen aning om vad som här ska stå. Huvudet hänger inte med och jag kommer knappt ihåg vad jag skrivit hittills. Ni förstår, det går åt energi till att ta hand om barn, samtidigt som det är otroligt roligt. 

Slänger upp två bilder från fredagen. Vi hade en riktig slappkväll hemma hos Lisa. Kul hade vi också.
Känns inte som om jag behöver kommentera bilden. Den talar för sig själv.
Jag, Leslie och Mia. Känns däremot som att denna bild behöver en förklaring, men helt ärligt har jag ingen som helst aning om vad vi håller på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0