Till mamma

Åh hej och hå ytterligare klagomål. Denna gången från min egen mor. Hon tycker att jag bara har bilder på mat och bilder på när vi är innomus. Hon vill se träd, sjöar och annan miljö här omkring. Det är inte lätt att vara alla till lags. Men jag försöker ska ni veta.


Mamma, här är en buske (alternativt en gran). Lutar åt det förstnämnda. 

Här är amerikanskt gräs.

Och asfallt.. (Asfallt ingår i den amerikanska miljön)

Och så fick jag en bild på ett halvt träd. Som du ser har löven inte riktigt tagit färg än.

Letade efter en sten, men hittade ingen. De påminner hur som helst om de vi har hemma i sverige. 

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig din skitunge:)

2011-10-10 @ 21:43:29
Postat av: Amanda

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAHAHAHAAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!

2011-10-17 @ 15:55:25
URL: http://ettui.blogg.se/
Postat av: Amanda

p.s. var god lägg upp en bild på en sten. Sjukt nyfiken på hur Philadelphiska stenar ser ut. Tack på förhand.

2011-10-17 @ 15:56:03
URL: http://ettui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0