Veckans första dag

Dagen började med ett pass på HAC tillsammans men Johanna. Har börjat komma igång på träningsfronten nu, fortfarande ömmar kroppen men det börjar sakta men säkert avta. Väl hemma körde jag igång en tvätt och skypade med familj och några vänner. Jag blir alltid på bra humör efter jag pratat med någon där hemma.
Barnen kom hem vid fyratiden och ville leka med playdoo. Vi satte igång att kavla och knåda och jag lärde dem att göra rosor. Känns som att dagen rusade förbi trots att jag inte gjorde något speciellt. 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Jag är egentligen bara en random tjej som läser din blogg eftersom jag själv skulle kunna tänka mig att bli Au Pair i framtiden. Iallafall det jag undrar är vad du har tänkt bli sen. Vad har du gått för gymnasielinje? :)

2011-10-12 @ 17:34:44
Postat av: Edvin

Hanna svara ditt fan!!

2011-10-12 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0