Jobbar på det

Jag har fått klagoål angående bloggandet. Tydligen har jag på tok för dålig uppdatering. Och inte nog med de snåla uppdateringarna, jag både stavar fel och använder fel gramatik. Vilken röra!


För att lugna de upprörda så håller jag inte på att förvandlas till en Hanna Anka (som far min så fint uttryckte det). Gramatiken och stavfelen beror istället på slarv. Att hålla allt uppe och i en jämn nivå är tyvärr en av mina mindre bra sidor. I stället finner jag mig själv som en periodare, oavsett om det gäller träning, plugg eller som i det här fallet bloggandet. Det är helt enkelt så jag fungerar.


Men jag ska försöka göra en upprykning och försöka få mina perioder längre och mer hållbara. (Visste inte riktigt hur man såg ut i en uppryckning, tycker det mer påminner om en person med en kraftig funktionsnedsättning).


HUR SOM HELST!! Vad tror niii, hur låter det????

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jobba på du! Allt bra? Kram kram

2011-10-04 @ 21:10:50
Postat av: Julia

Hur lite/mycket du än bloggar (eller ser funktionshindrad ut) så diggar jag bloggen!!! Saknar dig också, love u!

2011-10-04 @ 21:13:05
Postat av: tilda

Haha åhh, funktionshindrade bilden fick mig att sakna dig ännu mer! Kom att tänka på hur du verkligen är..<3

2011-10-04 @ 22:21:03
Postat av: Amanda

LOVE YOU! så jävla rolig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-05 @ 20:11:55
URL: http://ettui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0