5 Oktober



Jag missade helt kanelbullens dag igår!!! Katastrof! En blandning av förtvivlan och besvikelse sprudlar just nu genom min kropp. Den här bilden är från förra kanelbullens dag. Då var jag lycklig och totalt omedvetandes om att nästa gång inte skulle komma fören om två år. 

Appropå bullar! Jag har gjort flera kategorier så ni (familj och vänner) ska kunna hitta lättare i arkiven.
Jag har till och med gjort en helt egen kategori för mat... och den heter *trumvirvel* .................MAT.
Tänk vad fantasin kan sträcka sig ibland. 

Jag var med barnen till badhuset idag. Hände ingenting värre än att lilltjejen började spy i poolen. Badvakten låtsades som ingenting. Jag låtsades som ingenting. De hundra barnen som befann intill hakade däremot inte på vårt försök med att ignorera det hela. De var som flugor runt saft och undrade ivrigt vad som hänt.

Jag tycker väldigt mycket om familjen jag bor hos, både barnen och föräldrarna. De är super gulliga och får mig att känna mig som en del av familjen. Har inte skrivit det någonstans i bloggen tidigare, det är ju trots allt en ganska viktig detalj i au pairandet.

Såpp, blev ett väldans informationsrikt inlägg det här. Ska göra mig i redo för snart blir jag upplockad för lite kaffe på Starbucks! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gullunge! Älskar dig......

2011-10-06 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0