Costume hunting

Har letat efter maskeradkläder tillsammans med Johanna och Leslie idag. Det var som att gå mellan helt olika världar. Från Harry Potters trollkarlsvärld till till clownernas cirkustält, från hippiernas 70 tal till Lady Gaga i nutid. Vi alla plockade åt oss lite ting för att slutligen komplitera våra looker.

Jag hängde med hem till Johanna efter vår visit på maskeradaffären och hjälpte till med hennes outfit. Den blev, som hon själv skulle uttryckt det, awesome! 

Nu kanske det verkar som om vi är lite väl överentusiastiska när det kommer till att fira Halloween i USA, det är ju trotts allt en månad kvar. Då kan jag medela att så är icke fallet, för nu på Lördag anordnas det nämligen en halloweengrej här. Som jag sa i ett tidigare inlägg, varför skjuta på det hela?

Idag hade vi (Jag + familjen) även ett möte med vår area director (typ som en kontaktperson för au pairen och värdfamilen). Det gick bra det med. Så nu vet ni det. Om ni skulle undra liksom. 


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vad spännande! :)

2011-09-30 @ 14:22:58
Postat av: Amanda

avundsjuk

2011-10-02 @ 17:28:28
URL: http://ettui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0