Dagen innan slutmålet

Igår var vi i New York, hur coolt som helst!! Ska lägga in fler bilder då jag har tid över, vi har ett minst sagt tight schema här. Imorgon lämnar jag New Jersey och fortsätter resan mot målet, Landenberg. Ska bli skönt, känns lite som att man bara går och väntar nu. Imorgon (eller på fredag) hoppas jag även få tid till skype med vänner och familj ♥ 

Vad säger ni om det mina nära och kääära????
Lite kort sådär. Hoppas ni har det bra hemma, jag har det bra här men jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Hanna, vi saknar dig massor. Spännande att höra om dina äventyr ännu mer. Kramar från familjen.

2011-09-14 @ 19:23:50
Postat av: tilda

Jaaa, skype! I would love to. Säg till! Vill verkligen prata med dig juu! ;D <3

2011-09-14 @ 19:31:39
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: Julle

Sköööönt att läsa att allt är bra! lovar att fixa Skype så

fort jag fixat en dator!! Saknar dig! Puss

2011-09-14 @ 20:23:28
Postat av: Anonym

Vad skönt att höra att du hare bra gumman! Jag har börjat skriva i min blogg nu så att du kan följa med här i tråksala också! inte för att det är NÅGONTING mot vad du gör... hehe. Lägg upp bilder från NEW YORK :D gu vad cool du är!! Skype DIREKT på torsdag! Saknar dig!

2011-09-14 @ 21:54:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0