Hjärtatack

Gårdagskvällen bestod av tre sorters frukt, två Johannor och en film. Bra kompott.

Blev däremot livrädd när jag skulle ta mig hem. Gatlyktor existerar inte överhuvudtaget här, det som däremot existerar är vakthundar. De går gärna runt lösa i trädgården och vare gång jag går förbi rusar de skällandes mot mig i 430 km i timmen. Precis vid tomtgränsen tvärnitar de för att slippa stötar som halsbanden de har på sig ger ut. Jag har nu vant mig vid att de kan stanna trotts att de varken har koppel eller att det finns något staket. Men inte var jag berädd på att hundarna skulle vara ute igår klockan tolv på natten. Det var helt becksvart ute och när grannskapets hundrar rusade skällandes mot mig var logiken inte riktigt där. Kan säga att jag var allt annat än lugn och sansad.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman! Stackare, har du nu gått och blivit hund rädd? Inte vill man ha två doberman i strupen....Du får lägga ut kött med sömnmedel i när du ska ut på kvällarna, kasta över tomten.

2011-09-23 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0