First day at work

Idag var min första riktiga arbetsdag och allt flöt faktiskt på förvånadsvärt bra. Många säger att de första veckorna är tuffast eftersom barnen gärna testar gränser. Tur som jag har verkar barnen inte sätta mig på allt för mycker prov. De har hållt sig väldigt lugna och jag håller tummarna för att de fortsätter i samma rikting. 
Efter min dag (eller eftermiddag eftersom barnen går i skolan under dagen) tog Johanna och Johanna med mig till en mexikansk restaurang. De var en Au Pair träff för de i området som egentligen inte var för mig eftersom jag har en annan agentur men johannorna var snälla och smuglade in mig.

Egentligen har bilden ingenting med texten att göra. Den finns bara där för att sätta lite färg på det hela. 
Bilden (maten) är från första dagen här.... eh, ja...Har ni fler frågor gällande bilden tar jag dom på mailen. Tack.

Kommentarer
Postat av: A

Jag pallar inte maila. Känner att jag MÅSTE ta det här och nu. WTF Hanna. USA och en trött sallad som ser ut som... Lundellskas trötta mat fast med fräschare sallad, avocado, gurka, kyckling och något gult/orange (men det hör inte till saken)? Omg. Måste ha svar på detta NU.

2011-09-21 @ 00:42:18
URL: http://ettui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0