Resan


Flyget gick bra, jag sysselsatte mig med filmer, spel och prat med en norrman. Dessvärre krisade det sig lite när jag anlände. Förvånad? Inte ett dugg. Jag hade tappat bort ett visa formulär... Säkerhetsvakten såg mer än nöjd ut och sa "sorry, but you can't enter the country without that..." Vänder upp och ner på hela väskan mitt i gången för att hitta papprer men utan någon större framgång.Tillsammans med två säkerhetsvakter fördes jag in i ett säkerhets rum. 30 minuter senare fick jag komma ut.. Snällt.
Welcome to America!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, vi är väl inte förvånade direkt men det löser ju sig alltid för dig gumman! Puss

2011-09-13 @ 07:14:31
Postat av: Edvin

Hahah så typiskt dig..



God Bless America!

2011-09-13 @ 07:32:15
Postat av: tilda

Inte ett dugg förvånad, hahhaa, älskar dig! <3

2011-09-13 @ 15:48:53
URL: http://tildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0