Skype-Date


Ungefär så här brukar man hitta mig och Julia. Ibland kan chipspåsen vara utbytt till en Ben&Jerry's, ibland till och med en fruktsallad. Men någon större förändring än så är knappast trolig. Vissa kallar det no-lifers, vi kallar det living-on-the-edge.

Nu kryddar jag till det hela lite. Det jag vill komma fram till är att vi båda älskar, eller snarare ÄLSKAR film-mys. Att vi nu befinner oss några tusen kilometer ifrån varandra tänker givetvis inte hindra oss.
Över skype planerade vi hur det skulle gå till. 

* Dels måste vi äta samma sak, det måste alltså vara något som både finns i USA och i Sverige. Vi har Ben&Jerry's som förslag. 

* SKYPE. En viktig detal. Under filmen kommer vi kunna diskutera med varandra. Vi funderar även på att uppgradera det hela genom att lägga till en ruta i hörnet så vi även kan se varandra .

* Nu till det svåraste. FILMEN. Vi måste se till att tima in så att filmerna spelas EXAKT samtidigt annars riskerar det att eka med tanke på att vi Skypar. Vi har funderat på att göra en test innan "Den stora Kvällen". 


Ber om ursäkt till er som trott att ni skulle få något givande ur detta inlägg.




Kommentarer
Postat av: Julia

Haha , våran ide är brillijant ! Jag ser jätte mycket fram emot vår dejt . Det ska bli så spännande att se om vi kommer att lyckas ;) .Jag saknar dig jätte mycket !

Älskar dig <3 !

2011-09-22 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0