Tjuvläser..

Lilltjejen älskar när jag läser böcker för henne, vilket för min del är ganska praktiskt eftersom det inte blir bombnedslag i lekrummet. Dessvärre börjar hon nu övergå till mer komplicerade böcker, sånna böcker som innebär en djup koncentration för mig själv. Högläsning har aldrigt riktigt varit min grej och då kan jag tillägga att det inte blir enklare när allt står på engelska. Försöker få hennes intresse till de färgglada bildeböckerna med pirater på istället men inser väll någonstans att jag bode uppmuntra utvecklingen. Därför ligger jag nu, två timmar innan barnen kommer hem och läser barnböcker.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så himla rolig. HumorbloggenHannyHanny.com. Bästa på länge!

2011-09-27 @ 10:21:30
URL: http://ettui.blogg.se/
Postat av: tilda

Hahaha så jävla underbar! :p <3

2011-09-28 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0