två dagar


Känner att jag ligger lite efter i uppdateringen... Ska försöka ta igen det.

I Torsdags kom min Hostmom till New Jersey och hämtade upp mig med bilen. Tre timmar senare var vi framme i mitt nuvarande hem här i USA. Vi åt middag hela familjen och jag gick och la mig ganska tidigt. När jag kom in till mitt rum stog det en korg med massa produkter från The Body Shop på sängen, glaaad blev ja. Lite roligt också för jag hade precis berättat för min hostmom att jag hade varit tvungen att slänga shampo och sånt innan jag åkte till flyplatsen pågrund av övervikt. 

NY DAG. FREDAG. Tillsammans med familjens tidigare Au Pair och hennes amigo åkte vi in till Newark och tog en kaffe på Starbucks. Vi åkte hem igen och tog farväl av Au Pairen som var här innan mig. 
På kvällen var jag på Bio tillsammans med ett par svenska tjejer, Johanna, Johanna och Lilian. De är alla väldigt gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0