Karaokekväll

Igår tog vi oss iväg till en Kareokebar. Det var hur kul som helst, jag blev övertalad till att sjunga en Justin Bieber låt som jag knappt kunde ett ord av. Med hjälp av flickorna tog vi oss igenom låten och det blev en grymt underhållande kväll med mycket skratt.


Utanför Applebee's ! 

Jag hade ätit innan så tänkte beställa in en liten appetizer. Men glömde att litet inte existerar här i USA. 

Jag kunde bara en rad ur refrängen så försökte hålla det uppe på annat vis. Och ni ser ju, personligen tycker jag bilden visar star quality. Blicken, movsen, looken.. ja allt. Synd att ni inte kunde höra mig, den raden jag kunde var alldeles hårresande.

Leslie och Johanna tog slutnummret för vår kväll.

Kommentarer
Postat av: tilda

Ofta inte du kunde bieber låten, fy skäms isf. Sen tror jag att du kunde den men inte vågar erkänna det i bloggen. Han är ju trots allt din boyfriend.

2011-09-29 @ 20:38:39
Postat av: isabelle

:)

2011-09-29 @ 21:16:09
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0