Lite av Sverige

Nu återstår det endast fem dagar..  FEM DAGAR. Känns helt sjukt. Men kul. 

Hur som helst, vet ju att detta är min så-ni-kan-hålla-koll-på-mig-i-USA blogg men ni får helt enkelt hålla koll på mig här hemma också. För nu talar jag om lite vad som hääänder in da swedah' jaaoo. U knooow. yeaah. 

Jag borde inte få skriva här efter jobbet, är svin trött.

Tagning två:

Igår var jag hos Amanda, dom har precis flyttat ut till Landet och har numera en herrgård. Hur fint som helst! Jag fick verkligen den där Svenska sommar-lant känslan. Tänkte spara den och ha med lite till USA. För det kommer jag nog sakna. 

Jag, Amanda och Evelina bakade muffins (några med cheez ballz i, ej att rekomendera) men blåbär och äppelmuffinsarna slank ner fint! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0