Det här med amerikansk mat


Igår besöktes två restauranger, en till lunch och en till middag. Lyxigt.

Detta med maten, som jag bara måste passa på att poängtera. Igår beställde jag in en sallad. I och med att jag redan ätit en lättare middag valde jag en liten kycklingsallad. En liten, färsk sallad med grillade kycklingbitar var vad jag hade i tankarna. Ut kommer en gigantisk osthög, någonstans där under kunde jag skymta enstaka salladsblad och till detta serveras två friterade kycklingklumpar. Jag kan inte säga att det var äckligt, men den där fräscha salladen jag hade i åtanke var nu långt borta. Kolla även på Johannas tallrik, hon skulle beställa in en liten appetizer.. Och folk undrar varför övervikten är så vanlig här.

//Agda, 78 - Trött på livet.

Haha NEJ, nu jobbar vi upp det possitiva! Avslutar därför med några sköna tjejer från igår :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Ville bara säga att din blogg är så sjukt bra och intressant, du skriver på ett grymt kul sätt, alltid lika roligt att läsa dina inlägg:)

2012-02-25 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0