För att göra en lång historia kort..

"Hej kära vänner, ursäkta avbrottet, men jag är så otroligt upptagen att jag inte har tid att slösa på er. Även om jag gärna skulle vilja, för jag tycker om er. Men för att göra en lång historia kort har jag gjort detta på senaste:"

Ja, detta citat fick jag låna av Amanda då jag förklarade att jag inte viste vart jag skulle börja någonstans.
Nu är det ju som så att jag inte riktigt har varit UPPTAGEN alla gånger, utan snarare LAT och lite inspirationslös. Ni får peppa mig nu!

Hur som helst, jag mår BRA!

Och för att göra en lång historia kort

♥ Min älskade vän från Sverige kom på besök i början av Januari. Jag visade henne runt, vi firade hennes födelsedag på ett minst sagt udda vis och vi fyck fyra helt underbara dagar i NYC.

♥ Jag spenderar, om möjligt, än mer tid med mina älskade grannar Awesome och Petra.

♥ Jag och Awesome har fått ett farligt återfal av...The Sims. Många timmar har spenderats åt detta exeptionella spel.

♥ Jag och Awesome har även tagit in fler meningslösa termer, så som Kinesisk humor, Särproblem och A-A Preeeciiiis.
Färstår ni inget av detta kan ni bekräftar er själva som normala.

♥ Jag har besökt en chokladfabrik och gjorde min aaaaldeles egna chokladkaka och fick även en lektion i chokladprovsmakning.

♥ Min krop har konstant i träningsverk. Detta är ett resultatet av träning. Varje dag.

♥ JAG HAR BÖRJAT BLOGGA. IGEN!


Vi ses här snart igen, jag lovar! 





Kommentarer
Postat av: tilda

ÄNTLIGEN. JÄVLA LATMASK!!!!!

2012-02-03 @ 17:05:41
URL: http://tildaas.blogg.se/
Postat av: Lilian

Härligt liv :) Kul att du är tillbaka!

2012-02-03 @ 20:29:50
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ös nu gumman/kram

2012-02-03 @ 21:23:55
Postat av: Tant Eva

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-03 @ 23:50:45
Postat av: Amanda

Har saknat dig! Och varsågoooooood!

2012-02-15 @ 20:39:16
URL: http://ettui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0