Frivillig skola

15 minuter från oss ligger en collagestad, Newark. I och med att min värdmamma är professor på universtietet har hon sagt att vi får komma på hennes lektioner när vi vill. Att träffa andra ungdommar och att få vara med om collagekänslan är ingenting vi tackar nej till. För tredje gången slog vi oss därför frivilligt ner bakom skolbänken och lyssnade på när min värlmor höll föreläsningen. Hon är förövrigt helt grym. Hade gjort allt för att ha henne som lärare.

Under föreläsningen.


Idag hade vi 17 plusgrader här. Rena himmelriket. Efter lektionen satte vi oss på en uteservering och beställde en varsin kaffe samtidigt som johanna pluggade lite matte. DUKTIG.


Kommentarer
Postat av: Tilda & Mamma

Vi skulle också gärna vilja vara där:)

2012-02-23 @ 08:13:50
Postat av: Jennifer

Härligt att du är back on track när de gäller bloggandet! Under en period läste jag samma inlägg två gånger om dagen, så nu är jag nöjd igen. Riktigt härlig blogg och fortsätt så!:-D

2012-02-23 @ 10:36:40
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0