The president day

Idag firade amerika "The president day". Vad denna dag innbebar mer än ledighet för barnen har jag ingen aning om.. och det verkade ingen annan heller ha. En mysig dag fick vi i alla fall tillsammans, barnen och jag. Efter en segstart framför TVn mötte vi upp Johanna och Lilly vid klubbhuset för en playdate. Barnen sysselsatte sig snabbt, liksom jag och Johanna. När klubbhusets roande effekt avtog traskade vi hem till Johanna och Lilly för lite mellanmål.

En stund senare sa vi hej då, eller VI SES. Eftermiddagen fortsatte hemma med barnens favorit aktivitet (inklusive min egen) nämligen pyssel. Sockerlösning, färg och penslar dukades fram och snart var vi inne i en värld full av färger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0