Från Senior till Junior

Onsdagens avslut:

För andra gången tog vi bilen in till Newark, denna gång under kvällstid. I ett mysigt, men folktomt café köpte jag mig en varm kopp (pappersmugg) kaffe.


Vi han knappt sätta oss ner innan korsordet dök upp. Nu kanske ni tänker att korsord enbart är gjort för pennsionärer och ja.. det kan stämma. Men det är otroligt kul måste jag säga och när man väl är inne i det är det näst intill omöjligt att sluta. För några veckor sedan var det kortspel som gällde, nu har vi blivit insnöade på korsord. Jag hör själv hur det låter, men läget är under kontroll. Den dagen ni ser oss äter mandelkubb framför BINGO, då kan ni oroa er. På riktigt.


Korsordstidningarna kom på posten i lördags, de var mor och far min som skickat dem efter önskemålet "så enkelt som möjligt, gärna barnvänligt". Strategiskt. Det gäller ju att hålla självförtroendet uppe. Och oj vad det gjorde min dag. De hade även skickat med ett paket med två tröjor i. Världens finaste!


Nu är det som så att jag tänkte hålla en rödtråd genom det hela och fortsätter därför på temat "post".

Såhär ligger det nämligen till..
Johanna får brev av vänner
Petra får brev av vänner
Hanna får ..jaa...??

Eftersom jag blir väldigt glad av brev och mina kompisar är för coola för sånt vänder jag mig nu till er, alla FÄNZ där ute. Ni kan skicka både beundrarbrev och teckningar. Allt tas emot. Söker ni brevvän har ni kommit rätt.

Jag är en cool tjej på snart 20 jordsnurr. Söker dig, ålder 0 - 100. Intresse: Korsord.
Bara att vässa pennan och skriv!

Okej, ni måste inte. Eller jo, några av er måste faktiskt. Ni vet vilka ni är!  ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

Jakk dååå. Gills inte mina brev? :(

Korsord är bäst! <3

2012-02-23 @ 15:32:29
URL: http://tildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0