Tisdag.

Innan jag börjar detta inlägg måste jag bara berömma mig själv när det kommer till fantasin av rubrikvalet.

Berömning klar.

Tisdagen blev en segdag, en skön sådan, precis som så många andra. Johanna pluggade matte, jag letade flygbiljetter och läste om Nordkorea (?). Efter lunch hade Johanna tröttnat på att plugga och jag tröttnat på att sitta still. Detta löste vi snabbt med lite fager dans.. Eller ja, det är nog mer en tolkningsfråga.


Kvällen spenderades I Newark, där vi på uteserveringen satt och gissade bakgrundshistorier på människorna som gick förbi. Det är inte speciellt svårt att hitta sysselsättningar då man är lättroad.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Jag håller på att skriva mitt projektarbete om au pair-yrket och skulle vara jättetacksam om du kunde ta en stund och svara på denna enkät!



https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDRyMl9NckloNEpzRjI5Z1NMamprMkE6MQ



p.s gillar din blogg!!

2012-02-29 @ 21:00:29
Postat av: Annika

Hej!

Jag håller på att skriva mitt projektarbete om au pair-yrket och skulle vara jättetacksam om du kunde ta en stund och svara på denna enkät!



https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDRyMl9NckloNEpzRjI5Z1NMamprMkE6MQ



p.s gillar din blogg!!

2012-02-29 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0