Idol snack

Sverige är ju mitt i Idolsäsongen för tillfället och ska jag vara helt ärligt har jag aldrig varit något riktigt idolfreak. Men nu, har jag plötsligt blivit enormt insatt i det hela. Efterom jag befinner mig utanför sveriges gränser kan jag inte använda mig av tv4play, istället måste jag kolla upp små klipp från youtube. Som ni förstår är det hela lite omständigt. Men tror att det kan vara en anledning till att jag har blivit så insatt, just att jag inte kan se det. Får jag inte se, så måste jag se. Samma princip som när jag var fyra(?) år, fick jag inte dricka nagellacks borttagningen, då gjorde jag det ändå. Bara för att jag inte fick. 

Sen har vi ju även Moa, hörde henne redan innan jag åkte hit. Och jag är helt såld på henne. Herregud vilken röst. Den här låten spelas om och om och om igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Just looove her!

2011-10-12 @ 14:35:59
Postat av: Amanda

jag hatar moa! HATAR. Hon må sjunga bra här. Men annars Hanna... är hon världens oskönaste! (men för att få dig att hänga med i Sverigesnacket så är det många som gillar henne). Hon är okej så länge man inte KOLLAR på henne. Hon rör sig ungefär lika obekvämt på scenen som ett tvättställ skulle gjort om det kunde röra sig. HATE HER!

2011-10-17 @ 15:54:57
URL: http://ettui.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha Amanda... Nu ska vi inte vara så hatiska!



Men kan faktiskt tänka mig det. För på Youtube ser man ju endast sången, sen tar den slut innan man hört henne prata. Hur som helst, jag älskar hennes röst när hon sjunger och mer än så behöver jag inte höra!!

2011-10-17 @ 16:49:14
URL: http://hannyhanny.blogg.se/
Postat av: Edvin

Hajat helt rätt hon är planetens fulaste person och förra veckan sjöng hon dileva bara de borde diskvalifisera henne usch

2011-10-21 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0