The Cheesecake Factory

Jag och the Johannas tog en tur förbi The Cheesecake Factory under kvällen. Med tanke på att jag inte kommer kunna äta fören nästa vecka så tjänar jag på detta, rent ekonomiskt.
Som ni ser är menyn inte anpassad till personer med beslutsångest. När man väl hade menyn framför sig kändes beslutet helt livsavgörande. 

Tillslut valde vi att dela på en white chocolate caramel macadamia nut cheescake och en till som jag inte minns namnet på. Konstigt, känns som om man borde ha kommit ihåg det...

Kommentarer
Postat av: tilda

Dreglade precis lite...

2011-10-07 @ 14:08:53
Postat av: tilda

Dreglade precis lite...

2011-10-07 @ 14:10:46
Postat av: amandas kompis lisa

OMG du MÅÅÅÅSTE äta deras deep fried mac and cheese balls!! det är en förrätt som räcker till fem normalstora svenskor och så jävla delicious så man vet inte hur man ska leva vidare!! life changing!

2011-10-10 @ 07:18:03
Postat av: Emma

Hej! Jag undrar om du vet vilka priser som cheesecake'n låg på? Skulle vara kul och veta

2011-10-13 @ 10:38:07
Postat av: Hanna

Lisa: Det måste jag absolut ta och prova!! Tack,

alla tips uppskattas !



Emma: En cheescake hamnade på 7 dollar, vilket är cirka 45 kr :)

2011-10-13 @ 14:19:00
URL: http://hannyhanny.blogg.se/
Postat av: kattis

men hörrö!! inte kan du sitta och gotta i dig det där!! trodde jag va gottegrisen nr 1 men nu verkar jag har blivit slagen med hästlängder :)

härligt att se du har det bra och trivs men nog saknas du på renen ett grann ( vill inte säga hur mkt :)

kram på dig <3

2011-10-15 @ 21:06:38
URL: http://mysingensmirakel.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0