Välkomnar HAC

Jag är numera medlem på HAC. Typ som Friskis & Svettis, fast toppat med Amerika. Här finns gym, massa olika träningssalar, det finns innomhuspooler och utomhuspool, vanlig bastu och ångbastu. De har en innomhuslekpark för barn, massagesalong och det bästa av allt, ett café.
Träningskortet har jag intill min prins.

Igår blev det Zumba och idag körde vi på med Ki-Box. Det känns i kroppen att jag tog ledigt från träning över sommaren. Just nu ligger jag mörbultad i sängen och de enda musklerna som verkar fungera är händerna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ki Box är sjukt kul! :D

2011-10-07 @ 19:05:54
URL: http://carroaupair.blogg.se/
Postat av: josefin

Ingick allt det i samma paket? Hur mycket kostade det? :D lite nyfiken

Grym blogg, och om du har tid kan du väl upptadera lite mer :)

2011-10-09 @ 21:51:42
Postat av: Hanna

Allt ingick (förutom massage och vissa yogapass) och det kostar 40 dollar/månad att vara medlem. Vilket är ca 270 kr..Haha tack ska försöka bättra mig!!

2011-10-10 @ 19:01:33
URL: http://hannyhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0